Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego

 
MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ
ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa
 
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
 
 
Nazwa i adres podmiotu publicznego
Szkoła Podstawowa im. Kazimierza Górskiego w Czaplinku
Numer identyfikacyjny REGON
01035749600000
Stan w dniu 01.01.2021 r.
Termin przekazania: do 31.03.2021 r.
 
Dane kontaktowe
E-mail sekretariatu podmiotu
kontakt@spczaplinek.pl
E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz
kontakt@spczaplinek.pl
Telefon kontaktowy
227268341
Data
2021-03-15
Miejscowość
Czaplinek
Lokalizacja siedziby podmiotu
Województwo
WOJ. MAZOWIECKIE
Powiat
Powiat piaseczyński
Gmina
Góra Kalwaria (obszar wiejski)
 
 
Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu
dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD) do:
[ X ] 2) wojewody
 
Dział 1. Dostępność architektoniczna
Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów:
1
 
1. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie
komunikacyjne ?
[ X ] NIE
 
2. Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub
posiada zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń
technicznych?
[ X ] NIE
 
3. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w
sposób wizualny i dotykowy lub głosowy?
[ X ] TAK
 
4. Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynków) osobie korzystającej z psa
asystującego?
[ X ] TAK
 
5. Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków) osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość
ewakuacji lub uratowania w inny sposób?
[ X ] TAK
 
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej
- Wejście do budynku szkoły z podjazdem dla wózków inwalidzkich i szerokimi drzwiami. - Przy wejściu szatnia dla dzieci. -
Budynek szkoły w przeważającej części parterowy, nad jedną częścią dobudowane jest piętro. - Parter szkoły w pełni
dostępny dla osób niepełnosprawnych. - W salach lekcyjnych i łazienkach brak progów. - Korytarz główny jest przestrzenny
i nie posiada barier architektonicznych. - Budynek nie posiada windy. - W szkole nie ma pętli indukcyjnych. - Do budynku
i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystentem i psem przewodnikiem.Informacja na temat rozkładu
pomieszczeń jest przekazywana przez dyżurującego pracownika.
 
Dział 2. Dostępność cyfrowa
1. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot posiada
deklarację dostępności
Liczba stron: 2
Liczba aplikacji: 0
 
Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla których podmiot posiada deklarację dostępności
 
ID a11y-url
www.spczaplinek.pl
ID a11y-status
[ X ] Częściowo zgodna
ID a11y-data-sporzadzenie
2021-03-11
 
 
ID a11y-url
www.spczaplinek.bip.eur.pl
ID a11y-status
[ X ] Zgodna
ID a11y-data-sporzadzenie
2021-03-12
 
2. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot nie posiada
deklaracji dostępności
 
Liczba stron
0
Liczba aplikacji
0
 
 
Prosimy o podanie informacji dotyczących stron, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:
 
 
Prosimy o podanie informacji dotyczących aplikacji, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:
 
 
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej
Na stronie www.spczaplinek.pl: - Filmy nie posiadają napisów dla osób głuchoniemych. - Niektóre zdjęcia z wydarzeń nie
posiadają pełnych opisów alternatywnych.- Część plików opublikowanych na stronie to scany dokumentów opublikowane w
formacie pdf, które nie zostały poddane procesowi optycznego rozpoznawania tekstu(OCR), w związku z czym mogą
występować trudności z ich odczytaniem poprzez czytniki ekranu. - Serwis zawiera DOC, XLS z nieoprawną logiczną strukturą
dokumentu, redaktorzy starają się ograniczyć do minimum korzystanie z takich plików i osadzać teksty bezpośrednio w serwisie.
- W miarę możliwości będziemy to poprawiać oraz dokładać starań by nowe dokumenty przygotowane były poprawnie.
 
Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna
 
1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych
sposobów/środków wspierających komunikowanie się?
 
a. Kontakt telefoniczny [ X ] TAK
b. Kontakt korespondencyjny [ X ] TAK
c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości
SMS, MMS lub komunikatorów internetowych
[ X ] TAK
d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów
internetowych
[ X ] TAK
e. Przesyłanie faksów [ X ] TAK
f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub
aplikacje (tłumaczenie online)
[ X ] NIE
g. Pomoc tłumacza języka migowego – kontakt osobisty [ X ] TAK
W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” – prosimy określić w jakim czasie od
zgłoszenia potrzeby podmiot zapewnia kontakt osobisty z tłumaczem języka
migowego:
[ X ] powyżej 3 dni roboczych
h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty) [ X ] NIE
 
2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących, takich jak np. pętle
indukcyjne, systemy FM, systemy na podczerwień (IR), systemy Bluetooth?
[ X ] NIE
 
Liczba prowadzonych przez podmiot stron internetowych:
2
 
3. Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej
działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci:
 
a. tekstu odczytywalnego maszynowo?
[ X ] NIE
 
b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo?
[ X ] NIE
 
c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)?
[ X ] NIE
 
4. Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym – tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r. – na wniosek osoby ze
szczególnymi potrzebami możliwość komunikacji w formie określonej w tym wniosku?
[ X ] NIE
 
Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym
 
1. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia innej osoby?
[ X ] NIE
 
2. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia technologicznego, w
tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii?
[ X ] NIE
 
3. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci zmian w organizacji
funkcjonowania podmiotu?
[ X ] NIE
 
4. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w sposób inny niż wymienione wyżej?
[ X ] NIE
Wytworzył:
Udostępnił:
Skomorowska Iwona
(2021-04-29 19:21:03)
Ostatnio zmodyfikował:
Skomorowska Iwona
(2021-04-29 19:38:33)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki